czwartek, 24 sierpnia 2017

Transferowe serducho z cytatem

Ostatnio strasznie mnie kręci robienie transferów. Przeszukuję internet w poszukiwaniu coraz to nowych fajniejszych tekstów, rysunków. Trochę się już tego uzbierało w pamięci komputera...ale i tak ciągle mi mało...czy to jakiś nałóg:) I tak przy pomocy transferów powstało to o to serducho. Mam nadzieję, że może i wam się spodoba...bo mnie się nawet podoba:)

Użyłam przy jego powstawaniu: białej i szarej farby akrylowej, serwetek, szablonów, transferów, czarnej konturówki, konturówki 3D w żelu i lakieru z połyskiem. 




Na ostatnim zdjęciu pokażę, gdzie użyłam konturówki 3D w żelu, żeby uzyskać efekt wypukłości, ponieważ na końcowych zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)