wtorek, 19 września 2017

Serducho - Lonely Heart

Trochę mroczna inspiracja grafiką znalezioną w internecie, a serducho poniżej to wynik tej inspiracji. Samotna kobieta w mrocznym zamku - samotne serce i upływający czas.


Czytaj dalej jak powstawało serducho...


Do powstania serducha użyłam: grafiki, serwetki ryżowej, białej, bordowej, czarnej metalicznej i zwykłej czarnej farby akrylowej, szablonów, masy szpachlowej, pasty strukturalnej, patyny w kolorze umber, odlewów z masy KIK, konturówek 3D - czarnej, białej, czerwonej, lakieru z połyskiem.


Na początku pomalowałam serce białą farba akrylową, zrobiłam transfer grafiki ( kobieta ), przykleiłam zegary wycięte z serwetki ryżowej.



Następnie pomalowałam tło serducha czarną metaliczną farba., a grafikę trochę podcieniowałam czarną farba akrylową rozcieńczoną z wodą.



Cegiełki powstały przy użyciu szablonu i pasty strukturalnej a reszta białych nierówności to akrylowa masa szpachlowa.


Kiedy masa szpachlowa i pasta strukturalna wyschły całość znów przemalowałam czarną metaliczną farba akrylową.



Następnie przy użyciu patyny umber starałam się wycieniować grafikę, zegary i resztę serducha by dodać mu trochę głębi.


  Następnie dalej cieniowałam bordową farbą akrylową, a kwiatka na włosach kobiety, nietoperze oraz gałązki drzew poprawiłam czarną konturówką 3D.
Potem odbiłam jeszcze z szablonu klucz i kłódki i przykleiłam odlewy, które pomalowałam czarną i bordową farbą akrylową. Całość dalej cieniowałam bordową farbą akrylową i patyną by uzyskać końcowy efekt. Na kwiatka kobiety dodałam trochę białej konturówki 3D. Tą samą konturówką zrobiłam napisy oraz dodałam ją trochę na szablony i odlewy.
Na koniec brzegi serca oraz włosy i suknię kobiety wycieniowałam czerwoną błyszczącą konturówką 3D. Chociaż w końcowym efekcie jej kolor bardziej wpada w pomarańcz, mimo to całość uważam fajnie się komponuje. Całość oczywiście wykończyłam lakierem z połyskiem:)
I tak powstał efekt końcowy:) Czy się wam podoba?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)