wtorek, 22 sierpnia 2017

Sierpniowe zakupy

Moje ostatnie sierpniowe zakupy- akrylowa masa szpachlowa, masa z KIKA, odlewy, foremki, krążki drewniane serca. 
Ostatnio przeglądając Facebooka, natrafiłam na kilka grup rękodzielniczych i uznałam, że może warto do kilku dołączyć. 


Moje ostatnie zakupy to właśnie inspiracja tymi grupami, bo szczerze mówiąc do tej pory nie korzystałam w swoich pracach z odlewów, i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby zamawiać foremki do odlewów, bo są dość drogie. Przeglądając te grupy natrafiłam najpierw na osobę, która sprzedaje gotowe odlewy-tanio:) więc pomyślałam czemu nie...i jak zwykle zamówiłam:
Potem przypadkiem od innej osoby zamówiłam foremki, bo myślałam, że to też są gotowe odlewy:)....a teraz chce zamówić jeszcze więcej foremek:) 
Masa z KIKA - nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest, chociaż sklep KIK odwiedzam, bo kupuje tam farby akrylowe. Dowiedziałam się o tej masie od kogoś z grupy rękodzielniczej i pomyślałam, że skoro przez przypadek zamówiłam foremki, to warto je wypróbować i wczoraj byłam w KIKU po tą masę i już ją wypróbowałam na swoich foremkach, co zobaczycie na zdjęciu poniżej. 
Masę szpachlową zakupiłam, żeby ją wypróbować w jakiejś ze swoich prac, bo do tej pory też nie używałam. 
Krążki drewniane to też efekt inspiracji, mam już na nie jakieś pomysły...a jakie - to zobaczycie niedługo:)
Na koniec serducha. Od jakiegoś czasu szukałam sklepu, gdzie mogę kupić duże serce do ozdabiania, porządnie wykonane. W sklepach internetowych nie widziałam takich dużych. W stacjonarnym sklepie plastycznym też nie mogłam dostać, a trafiłam w końcu na nie gdzie - oczywiście w grupie rękodzielniczej, jakże by inaczej:) Oczywiście zamówiłam i już mam jedną gotową prace z wykorzystaniem takiego serca, a efekt zobaczycie w kolejnych postach. 









Jednym słowem podsumowując - Facebook czasem się przydaje i może być dobrym źródłem inspiracji:) 
Mam nadzieję, że moje decupagowe zakupy dla kogoś z Was, też będą jakimś źródłem inspiracji czy wiedzy o produktach nowych, jeszcze dla was nieznanych, w przystępnych cenach. Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)