czwartek, 8 lutego 2018

Urodzinowa męska duża skrzynka na przydasie

Dziś mam dla Was dużą spersonalizowaną skrzynkę na przydasie. Prezent na 44 urodziny przyjaciela naszej rodzinki. Chciałam uzyskać efekt rdzy przy użyciu farb akrylowych, ale chyba nie do końca mi się to udało. Mimo to efekt końcowy mi się podoba, może Wam też:)



Zdjęcia na wieczku to transfer na lakier. Okucia skrzynki zrobione z pianki z foramiranu. Okucia znajdują się na wieku skrzyni jak również na bokach. Dodatkowo na wieku przykleiłam sznurek, a także malutkie metalowe kluczyki i klucze. Na bokach odbiłam pastą strukturalną wzór z szablonu.
Napis zrobiony z liter ze sklejki. Rączkę zrobiłam ze sznurka. Do uzyskania efektu kolorystycznego starej trochę przyrdzewiałej skrzyni użyłam czarnej, brązowej farby akrylowej, a także pasty antycznej umber i rusty patyny. Wewnątrz napis to również transfer na lakier. Całość wewnątrz przemalowana bejcą Bartek mroźny popiel. Wewnątrz swoje miejsce również znalazły okucia, duży klucz ze sklejki, sznurek, odlewy przemalowane na takie kolory jak skrzynia na zewnątrz. Całość jak zawsze zabezpieczone lakierem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)