poniedziałek, 5 lutego 2018

Styczniowe zakupy

Styczeń był ciężkim miesiącem między innymi pod względem finansowym dlatego zakupów też nie było zbyt wiele...a to co udało mi się zakupić przedstawiam poniżej:

Na jednym z forów decupagowych na fb zobaczyłam pozłote z firmy Starwax i nie mogłam się oprzeć musiałam kilka zakupić. Najtaniej można je dostać na allegro
http://allegro.pl/pozlota-deco-turkus-59ml-starwax-124-i6814492337.html?reco_id=fdaa2c38-0a66-11e8-9397-6c3be5bbd028


Dowiedziałam się również z forum, że w Lidlu są artykuły plastyczne - poleciałam...i zakupiłam to:


Na zdjęciu: kolorowe mgiełki, farby akrylowe i pasty strukturalne. Zestawy były po 19.99 zł.

Na koniec szablony na zamówienie od Unicatti link do jej strony w dziale: Odwiedzane i lubiane na moim blogu:). Szablon z koronkami i gałązka to gratisy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)