piątek, 23 lutego 2018

Magnes na lodówkę z ptaszkami

Tak na zaostrzenie apetytu:)  powstał ten 10 cm magnes na lodówkę z ptaszkami. Będzie więcej...to dopiero początek...będą magnesy w podobnym stylu jak ten, będą magnesy z różnymi napisami, wersetami biblijnymi, zdjęciami.  Zapraszam do klikania w obserwuj na moim blogu, wtedy będziecie na bieżąco.

Najpierw na całe serducho nałożyłam szpatułką szarą  pastę z efektem kamienia  Następnie serducho zaczęłam cieniować Farbami Cadence metaliczną w odcieniu szafiru i antyczną w odcieniu zieleni a także użyłam pozłotej Starwax w odcieniu koralu. Przykleiłam odlewy z foremek ramkę i ptaszki, wcześniej przemalowane szafirem z Cadence następnie pocieniowane pozostałymi farbami tymi co powyżej. Całość oczywiście zabezpieczona lakierem. Z tyłu przykleiłam taśmę magnetyczną, zakupioną w sklepie plastycznym i magnesik gotowy:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)