piątek, 5 stycznia 2018

Skrzynka motylkowo - trybikowa

Dziś przedstawiam skrzynkę, która jest efektem mojej zabawy z farbami Cadence. Uwielbiam różnorodne tekstury i efekty kolorystyczne, które można na nich uzyskać. Lubie te wypukłości i nierówności w pracach niż te całkiem płaskie powierzchnie. Poniżej skrzynka motylkowo - trybikowa.

Na początku na całą skrzynkę nałożyłam akrylową masę szpachlową w nierównomierny sposób, żeby uzyskać właśnie efekt  nierównej powierzchni. Masę szpachlową nałożyłam również wewnątrz skrzyni na wieku i na dnie.  Następnie na wieku skrzyni i bokach odbiłam szablony przy użyciu pasty strukturalnej. W kolejnym kroku całą skrzynkę przemalowałam na kolor szary farbami akrylowymi. Kolejne kroki to już zabawa kolorami...tzw. ciapcianie:) zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz skrzynki. Użyłam tu głównie farb metalicznych z Cadence. Wewnątrz znalazł się również transfer z wersetem biblijnym oraz odlewy z masy z KIK. Wewnątrz skrzynka wygląda...ktoś może pomyśleć niechlujnie, ale właśnie ten efekt był zamierzony...nie jest to wypadek przy pracy:) Skrzynkę oczywiście wylakierowałam, użyłam lakieru z połyskiem. Na koniec dekory metalowe: uchwyt, motylki i narożniki.









3 komentarze:

  1. Masz smaka i to widać w twoich pracach gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. 53 year old VP Accounting Walther Murphy, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Amateur radio. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Defender. mozesz sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)