poniedziałek, 1 stycznia 2018

Grudniowe zakupy

Święta, święta...i po świętach...dla mnie to był, i jeszcze jest okres chorobowy w domu, bo dzieci podłapały ospę od dzieci sąsiadów i tak prawie miesiąc wyjęty z życiorysu. Najbardziej stresujący moment przed sylwestrem, kiedy to z Adasiem i Lenką pojechaliśmy do lekarza z ospa, a lekarka wypisuje mi dla Adasia skierowanie do szpitala, z uzasadnieniem, że u niego ta ospa może choć nie musi się źle skończyć. Tak mnie nastraszyła, że nie potrafiłam o niczym innym myśleć...ale potem pomyślałam, przecież Bóg jest ze mną i troszczy się o całą moją rodzinę, więc pomodliłam się i oddałam moje dzieci w Boże ręce pod Jego ochronę. Dzięki Bogu Adasia nie zsypało tak bardzo i obyło się też bez gorączki . Lenę wysypało sporo, ale też obyło się bez gorączki i już się krostki goją u Adasia też, więc teraz powinno być już tylko lepiej...na pewno będzie lepiej:) . Przez to wszystko jak robiłam wczoraj sernik na sylwestra i wyrabiałam kruche ciasto....dodałam tak jak trzeba jajka, a zamiast margaryny dodałam wodę i wyszedł...spód jak na pierogi...:) Końcówka tego roku była więc dla mnie mega stresująca dużo na głowie...a do tego mega stres związany z dziećmi. 

Czas przejść do sedna tego posta...chce się z Wami podzielić tym co zakupiłam w grudniu:
Na początek foremki zakupione u Pani Sylwii Serwin - polecam http://sklep.sylwiaserwin.pl/120-americana-decor-farby-kredowe-i-media


Cudowności:)



W drugiej kolejności szablony na moje specjalne zamówienie na stronie Unicatti na fb 
https://www.facebook.com/unicatti/


Największy szablon z napisami był na moje zamówienie pozostałe dobrane do zamówienia, a malutki szablon to gratisik:)  I już czekam na realizację następnego zamówienia...szablony są super!!!!

Na trzecim miejscu moje ukochane produkty Cadence, te wyjątkowe kolory i błysk: zakochałam się!!! Dodatkowo szablony również Cadence.
Zamówienie zrobiłam tu : https://sklep-ewa.pl/media-farby-i-preparaty



Na koniec masa DAS, bo u mnie w mieście, niestety teraz nie ma tej z KIKA ...i pędzelki, ale to akurat prezent od kochanej mamusi:). Masę zamawiałam tutaj: http://zielonekoty.pl/pl/p/Masa-do-foremek-Giotto-DAS-samoutwardzalna-0%2C5kg/7021


I to wszystko. Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)