poniedziałek, 15 stycznia 2018

Komplecik z efektem betonu::magnes i świecznik

Ledwo minęła ospa...trzy dni w przedszkolu i znów jakaś gorączka masakra, już nie mogę...człowiek nawet nie ma  głowy żeby coś robić...W przerwie między zakończoną ospą a kolejnym choróbskiem powstał ten komplecik z efektem betonu. To mój pierwszy świecznik i pierwszy magnes. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.




Na początku świecznik i serducho pokryłam pastą z efektem betonu. W między czasie zrobiłam odlewy z masy z KiK. Kiedy pasta wyschła przykleiłam dekory z masy. Następnie całość ciapciałam srebrną farbą metaliczną z Cadence, a potem delikatnie w niektórych miejscach użyłam hybrydowej metalicznej farby również z Cadence w kolorze turkus. Napis JEZUS ŻYJE zrobiłam najpierw czarną konturówką 3D następnie na to nałożyłam również pastę efekt betonu i poprawiłam metalicznym turkusem z Cadence. Na koniec całość zalakierowałam półmatem Altax.








1 komentarz:

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)