poniedziałek, 29 stycznia 2018

Postarzana szkatułka z lusterkiem

Za oknem szaro buro i ponuro, więc dopasowując się do klimatu za oknem powstała ta postarzana szkatułka z lusterkiem na kosmetyki czy biżuterię. Dla kontrastu różowy środek przybrudzony patyną:)  Lubie takie postarzane rzeczy, antyki. Marzy mi się własny kąt urządzony właśnie w takim stylu.


W pierwszym kroku należało najpierw dokładnie wyszlifować całą szkatułkę, następnie całość przemalowałam białą farbą akrylową, potem kolejne szlifowanie. Dalej przykleiłam papier ryżowy.
Następnym krokiem było nałożenie na całą zewnętrzną powierzchnię szkatułki wokół grafik masy szpachlowej w kolorze jasny dąb. Potem w ruch poszły farby antyczne z Cadence w kolorach red brown i dark red brown, oraz pozłota STARWAX rubin i farba metaliczna w kolorze oliwkowym. Na grafikach użyłam spękań dwuskładnikowych. Spękania zostały wypełnione patyną jak również cała szkatułka została nią  postarzona i pocieniowana. Na szkatułce użyłam również szablonu z wzorem kluczy. Na koniec poszedł oczywiście lakier i przykleiłam jeszcze kameę - taki drobny jaśniejszy akcent. Środek został przemalowany na różowo i przybrudzony patyną.










1 komentarz:

  1. I znów super pudełko a zdjęcia na dworze dodają pracom blask.Trafione 😊

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)