niedziela, 17 września 2017

Konik na krążku drewnianym

Ostatnio królują u mnie drewniane krążki w zdobieniu. I tak powstał ten obrazek z koniem. Dlaczego akurat z koniem?..bo miał być zrobiony na konkurs na forum, w którym głównym motywem mają być zwierzęta, ale efekt końcowy jakoś nie do końca mnie zadowala. Czy macie podobne zdanie jak ja komentujcie? Wszelkie obiektywne opinie będą dla mnie cenne.

Do zrobienia obrazka użyłam: serwetki, farby akrylowej białej i brązowej, patyny w kolorze umber i złoty,szablonu, pasty strukturalnej, skrapek, konturówki czarnej, konturówki żelowej 3D, lakieru z połyskiem. 


 Najpierw pomalowałam krążek białą farbą akrylową, następnie wycięłam i nakleiłam serwetkę.


 Następnie przy użyciu pasty strukturalnej zrobiłam szablon.


 Gdy szablon wysechł całość pomalowałam brązową farbą akrylową. Przy użyciu farb i patyn całość zaczęłam cieniować, domalowywać tak by jak najlepiej wtopić motyw serwetki w tło. Czarną konturówką poprawiłam uprząż konia. Przykleiłam skrapki: koniczynki i podkowę i dalej cieniowałam by efekt był mniej więcej :) taki jak powyżej i poniżej.


Na koniec pomalowałam konia żelową konturówką 3D żeby uzyskać efekt wypukłości, a resztę krążka polakierowałam lakierem z połyskiem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)