wtorek, 5 grudnia 2017

Zimowa skrzynka

Na zewnątrz deszcz, zimno i plucha, aż się nie chce wychodzić. Zima i święta za pasem. Większość twórców już od dawna robi świąteczne ozdoby.  W końcu i mnie też się trochę udzieliła ta aura za oknem i wszechobecna świąteczna atmosfera. Dziś zimowa skrzynka z grafiką dziewczynki z kotem.


Użyłam: białą i brązową farbę akrylową, farbę perłową Cadence, transfer grafiki na lakier, pastę strukturalną, szablon, pastę pękającą, klej na gorąco, papier do scrabookingu, dekory gwiazdki, brokat i lakier. To co mi nie wyszło przy tej skrzynce to spękania zrobione pastą, trochę się zamazały z powodu małych komplikacji przy pracy. Tak to wychodzi jak człowiek chce za dużo i kombinuje. Czasem lepiej nie kombinować i poprzestać na prostocie. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że wciąż się uczę i do perfekcji jeszcze mi brakuje...mimo wszystko efekt końcowy i tak mi się podoba. Następna już typowo świąteczna będzie duża bombka ze sklejki.
















2 komentarze:

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)