poniedziałek, 30 lipca 2018

Zakupy w Lipcu 2018

Jestem  na wakacjach z dzieciakami w swoich rodzinnych stronach i to czego mi najbardziej tu brakuje to decu, ale za to zakupy mogę robić wszędzie, więc nie mogło się bez tego obyć. Zakupy zaliczone, a wakacje w rodzinnym domu już powoli się kończą i czas wracać na stare śmieci...i tworzyć, a dużo nowych pomysłów mi się urodziło przez te 2 tygodnie pobytu.
Tymczasem wróćmy do zakupów i podarunku od mamy.

Od mamy dostałam kilka krążków drewnianych, małych sklejeczek, koraliki...będzie z czym pracować. Dzięki mamo... dodatkowo zrobiłyśmy wspólnie z mamą spore zamówienie na deseczki do ozdabiania na https://www.dekorwood.pl/# 


Nie mogło się też obyć beż foremek od Pani Tiny Lubczyńskiej, a 20% zniżka na preparaty na Ewka sklep sprawiła, że nie mogłam się obyć bez tego, by nie zamówić choć kilku moich ukochanych produktów z CADENCE.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)