piątek, 6 lipca 2018

Krążki drewniane z przesłaniem bibilijnym

Biblia ponadczasowa, jak najbardziej aktualna, jedyny drogowskaz, znajdziesz w niej źródło życia. Nie może jej zabraknąć w moich pracach. Będę się starała ,,przemycać" ją w różnych pracach jak najczęściej.  Ostatnio moja kochana mama przesłała mi świetne owalne krążki drewniane i pierwszy mój pomysł na nie, jaki wpadł mi do głowy to właśnie taki jak poniżej:)


Krążki z przesłaniem w dwóch wersjach. Która według Was jest fajniejsza?
 Pierwszy krążek to transfer grafiki na lakier Colorit. Duża część tła domalowywana, bo niestety transfer nie wyszedł perfekcyjnie i nie obejmował całego krążka.  Następnie zrobiony został transfer wersetu biblijnego w wersji czarnej, ale jako, że tło wyszło ciemniejsze, poprawiłam werset białą konturówką 3D.  Całość lakierowana satynowym lakierem.

Krążek w wersji drugiej to efekt betonu i efekt mchu. Najpierw na cały krążek szpachelką nałożyłam pastę z efektem betonu firmy Cadence . Kolejny krokiem było zrobienie odlewu aniołka z masy DAS  i również nałożenie na niego pasty. Zawijaski zostały odbite z szablonu, również tą samą pastą z efektem betonu. Napis został najpierw napisany konturówką 3D potem poprawiony pastą. Na koniec na poszczególne elementy nałożyłam farbę dającą efekt mchu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)