środa, 1 listopada 2017

Październikowe zakupy

Witajcie po przerwie:) Nie mam teraz zbyt wiele czasu, żeby zająć się znów swoją pasją decupagem. Większość uwagi skupia się wokół Adasia, tym bardziej że męczymy się z kolkami, ale obiecuje,że już niedługo pokażę znów jakąś pracę. Tymczasem teraz pokaże co zakupiłam w październiku, bo zakupom decupagowym nigdy nie ma końca.....:)


Na początek zestaw drewienek zamówiony przez Facebooka u Pani Magdy Kawulak ( POLECAM ), z których jestem bardzo zadowolona:


Będąc w Empiku zakupiłam sobie zestaw do spękań dwuskładnikowych na promocji 50% :


U Pani Tiny Lubczyńskiej ( POLECAM )  również prze facebooka kolejny zestaw foremek:


i kolejne foremki bordery zakupione na stronie  http://zielonekoty.pl/pl/c/Formy%2C-akcesoria-do-mas-i-odlewow/121/2  :


W sklepie RETRO KRAFT moje ulubione złomki i naklejki: http://www.retrokraftshop.pl/pl/8-ozdoby :



W Castoramie zakupiłam na próbę lakier miedziany i farbę z efektem mlecznego szkła.


W KIKU chciałam dokupić masę plastyczną, ale nie było, a znalazłam taki ozdobny piasek, więc chociaż tyle mojej radości :)


I to na tyle w październiku, a prace z wykorzystaniem tych produktów zobaczycie niebawem..Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)