sobota, 21 października 2017

Wygrana w konkursie

Po krótkiej przerwie na poród i czasie by względnie dojść do siebie po...krótki post, by się Wam pochwalić co ostatnio wygrałam.  Tym większa jest moja radość, że pierwszy raz w ogóle coś wygrałam:) i jest to bon 100 zł na zakupy w Świat Drewna SOSNODREW.

Linki konkursowy oraz link do losowania

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1498035673622287&set=gm.1700578543285722&type=3&theater&ifg=1


https://www.facebook.com/magda.kawulak/videos/1507887145970473/?fref=mentions&pnref=story

A poniżej moja wygrana:)



Jestem mega zadowolona i dziękuje Pani Magdzie Kawulak i sklepowi SOSNODREW, oraz serdecznie polecam. Drewienka choć w II gatunku bardzo dobrej jakości, poza tym miła obsługa i szybka wysyłka. Myślę, że jeszcze nieraz skorzystam:)
I to tyle ode mnie na razie:) , a  niedługo post z moimi październikowymi zakupami zapraszam:) i kolejne moje prace...tylko jeszcze trochę cierpliwości...aż się w pełni ogarnę po porodzie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)