środa, 20 grudnia 2017

Drewniany krążek ze zdjęciem plus napis na sklejce. Doskonały prezent.

Im dłużej robię decupage tym bardziej chciałabym, żeby to był mój sposób na życie...hmm czasem marzenia się spełniają. Kocham swoje dzieciaczki i uwielbiam z nimi być, ale chciałabym tez zrobić coś dla siebie, wyjść bardziej do ludzi. Uwielbiam obdarowywać innych tym co robię, a każde miłe słowo, komplement to dla mnie mega nagroda:). Dziś obiecany prezent dla przeuroczej Ani.


Na krążku drewnianym zrobiłam transfer zdjęcia, a na kawałku sklejki transfer napisu. Transfer zrobiony na lakier Altax. Następnie wokół zdjęcia i napisu nałożyłam masę szpachlową w kolorze dąb jasny. Na wyschniętej masie zaczęłam się bawić klejem na gorąco, a te wszystkie zawijaski to efekt tej zabawy:) Na sklejce w rogach odbiłam wzór z szablonu pasta strukturalną. A cała reszta to już cieniowanie i ciapcianie:) farbami. Środek zdjęcia i napisu wycieniowałam patyną. Na koniec pracę oczywiście zabezpieczyłam lakierem. Krążek drewniany i kawałek sklejki połączyłam przy użyciu kawałka ciemno zielonego jedwabiu., kleiłam klejem na gorąco. Na koniec na jedwab dałam dekor: serce z trybikami. Preparaty których użyłam, na ostatnim  zdjęciu. Pozdrawiam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)