czwartek, 20 września 2018

Jesienna herbaciarka

Jesienna herbaciarka, powstała na konkurs w grupie ,,Magiczny decupage'' na fb. Niestety nie zajęła żadnego z zaszczytnych nagradzanych 3 miejsc , mimo to ja jestem z niej bardzo dumna.  Uważam, że warto brać udział w konkursach nie dla nagród, lecz dlatego by ćwiczyć swoje umiejętności i różne techniki, choć nie ukrywam, że miło było by być docenionym przez większą ilość osób. Dziękuje za wszystkie głosy oddane na moją pracę.


Herbaciarka powstała przy użyciu cieniowań farbami akrylowymi. Wieko herbaciarki to wydruk laserowy na cienkim papierze przyklejony na klej do decupage. Listki i motyw na bokach skrzynki to wyciski z foremek z masy samoutwardzalnej. Środek został przemalowany bejcą w kolorze jasny popiel. Naklejony również został owalny dekor z tym samym motywem dziewczynki co na zewnątrz skrzynki. Obramowanie to również wyciski z foremek. Dodatkowo, żeby całość wewnątrz współgrała z tym co na zewnątrz zrobiłam chlapania tymi samymi kolorami farb, które użyłam na zewnątrz herbaciarki. Całość została kilkukotnie zabezpieczona lakierem z połyskiem. Wymiary herbaciarki to 21/16/7 cm.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)