czwartek, 18 października 2018

Ozdobna ramka pod tytułem ,,Lustro"

Moja praca konkursowa w grupie Skarbnica decupage. Temat pracy konkursowej to ,, Lustro".
 Moja praca znalazła się w pierwszej dziesiątce, zajęła bodajże 7 miejsce jeśli dobrze policzyłam.
Lustro zwierciadło duszy jak mówią, choć nie każdy z nas lubi swoje odbicie w lustrze. Nie wszyscy akceptują siebie...co rodzi czasem wiele problemów w życiu codziennym. Pamiętajmy, że każdy z nas jest jeden jedyny w swoim rodzaju, wyjątkowy i niepowtarzalny i najbardziej liczy się postawa naszego serca  bo Bóg patrzy właśnie na nie.


Pokochaj siebie i swoje odbicie w lustrze. A jak myślisz, czy kobieta ze zdjęcia kocha swoje odbicie?
W tej pracy po raz pierwszy użyłam preparatu do spękań Crakle glaze z Cadence, choć na tych zdjęciach nie będą one zbyt widoczne, może w innej pracy uda mi się bardziej je uchwycić.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)