niedziela, 26 sierpnia 2018

Aniołek świecznik

Jakiś czas temu będąc wiecie,....w tanim sklepie z różnymi rzeczami, rzucił mi się w oczy świecznik Aniołek. Stał sobie jeden jedyny, ostatni egzemplarz i czekał chyba specjalnie na mnie:). Jak go zobaczyłam no niestety nie mogłam przejść obojętnie i zostawić go na pastwę losu:)... wzięłam więc i zrobiłam coś takiego:)


Twarz Aniołka to odlew z foremki z masy samoutwardzalnej. Włosy również wyklejone zostały z tej samej masy. Na tułów anioła skrzydła i podstawkę nałożyłam najpierw masę szpachlową. Zawijaski na dole sukni anioła zrobione zostały klejem na gorąco. Do kolorowania anioła użyłam białej, brązowej farby akrylowej, oraz różnych odcieni farb metalicznych z Cadence. Kolor twarzy anioła zbliżony do cielistego uzyskałam mieszając różową, brązową i białą farbę akrylową. do postarzenia sukni anioła skrzydeł i podstawki użyłam pasty antycznej w kolorze umber.  Na koniec przykleiłam male serduszko ze sklejki i lakierowałam.





1 komentarz:

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)