wtorek, 19 czerwca 2018

Moja wersja stylu Print Room. Szkatułka na biżuterię.

Ostatnio na jednej z grup decupagowych na FB ogłoszony był konkurs. Tematem był styl Print Room - styl i elegancja. Zgłosiłam się do konkursu, lecz niestety w wyniku niezależnych ode mnie okoliczności, ostatecznie nie zdążyłam skończyć pracy. Dokończyłam ją teraz i chcę się nią z Wami podzielić. Taka moja wersja tego stylu przedstawiona na szkatułce na biżuterię. Nie wiem czy w pełni zgodna z tematem, bo pierwszy raz postanowiłam się zmierzyć z tym stylem.Wszelka konstruktywna krytyka i rady mile widziane.


Użyłam czarną i białą farbę akrylową, transfer grafiki na lakier. Transfer to serce z czarnym wzorkiem na wieku szkatułki. Wzór na szufladce i bokach szkatułki to serwetka. Motyw z serwetki pojawia się również wewnątrz szkatułki.. Użyłam też perłowej białej farby z Cadence i perełek w płynie, złomków, odlewów serc z masy z DAS. Wszystko zabezpieczone lakierem.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)