środa, 16 maja 2018

Pojemnik na przydasie

Oj,oj....dawno mnie z wami nie było, ale tyle mam ostatnio na głowie, że nie mam kiedy tworzyć, a co dopiero wygospodarować czas, żeby być na bieżąco z postami.  Podejrzewam, że przez najbliższe miesiące tak będzie ....nieregularnie.  W ostatnim czasie spod mojej ręki wyszły cztery rzeczy. Pojemnik na przydasie, dokładnie pędzle, o którym będzie teraz mowa. Choć mówią, że ,,szewc w podartych butach chodzi", ale w końcu jest ...coś dla mnie i tylko dla mnie:) W kolejnych postach pojawią się skrzynki na zabawki, które zrobiłam dla mojej córeczki i synka oraz szkatułka książka. Tymczasem poniżej pojemnik na moje pędzle:)



Efekt deski na pojemniku to przyklejony papier ryżowy, na którym zrobiłam transfery napisu i grafik.
Transfer został zrobiony na lakier. Środek przemalowany brązową farbą akrylową. a na zewnątrz zrobiłam jeszcze chlapania czarną farbą akrylową. Wszystko oczywiście lakierowane, aż do uzyskania zamierzonego efektu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam i zachęcam do komentowania:)